woensdag 18 maart 2015

Eén grote snoepjeswinkel


Eén grote snoepjeswinkel 


Sinds ik kinderen heb waan ik mezelf weer in de wereld van het speelgoed. Heerlijk om in een leuke speelgoedwinkel rond te snuffelen naar uniek speelgoed, wat je niet zomaar overal in alle winkels terug vindt.

En dat is nou precies wat ik ook wel zou willen. Een eigen speelgoedwinkel! In Januari 2013 was daar mijn kans. Ik zag op internet een webwinkel te koop staan. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en voordat ik het wist had ik al een mail klaar staan. Eerst vriendlief nog even informeren leek me wel zo handig. Gelukkig stond (en staat) hij helemaal achter mijn besluit en zo geschiede. Judith (de vorige eigenaresse) reageerde heel snel terug en op 1 maart 2013 was Villa Retteketet van mij!

Ik vind het nog steeds super leuk om op zoek te gaan naar mooi, leuk, vrolijk en vooral stevig speelgoed. Speelgoed moet tegen een stootje kunnen. Niet dat het na een keer spelen al helemaal uit elkaar ligt.

 Toen we vorig jaar op vakantie waren in Spanje kwam ik echt de leukste speelgoedwinkel tegen die ik ooit gezien heb. Voor de kinderen is er een aparte ingang. Een kleine deur naast een grote deur. Hoe geweldig is dat? De kinderen, en ook ik, keken onze ogen uit. Een walhalla was het voor ons. Eén grote snoepjeswinkel. Ik zag vooral speelgoed wat ik zelf ook graag zou willen verkopen in mijn winkeltje. En de kids? Die wilde vooral alles hebben om zelf mee te spelen. Ze mochten beide wat uitzoeken en tevreden liepen we de winkel weer uit. Ik door de grote mensen deur en de kids door de kinderdeur. Prachtig!

Die nacht droomde ik over een eigen stenen winkel. Niet alleen een webshop, maar een echte winkel waar grote mensen en kleine kinderen hun ogen uitkijken. Waar het leukste speelgoed staat uitgestald en waar natuurlijk mee gespeeld mag worden. Het speelgoed moet immers wel uitgeprobeerd worden voordat het gekocht wordt




Het is nu vooral nog een droom, maar wie weet in de toekomst wordt deze mooie droom nog eens werkelijkheid. Tot die tijd heb ik mijn eigen speelgoedwinkeltje op het internet en zijn jullie van harte welkom om een kijkje te komen nemen in mijn Villa Retteketet!

Sinds een aantal weken ben ik een Webwinkelheld. Als je een webwinkel hebt, mis je regelmatig even het contact met collega’s. Om dit gemis wat te compenseren ontstonden de webwinkelhelden. Samen hebben we onze krachten gebundeld en bieden we onze mooiste schatten aan op het internet. Neem eens kijkje op onze mooie site, op Facebook en breng een bezoekje aan al die mooie shopjes die zie zich ook een webwinkelheld mogen noemen!
 
 
 
 
 
 


 



Veel shopplezier en leuk dat je een kijkje neemt in mijn Villa Retteketet
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten